Известие

Collapse
No announcement yet.

Черен петък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
    Абе защо пишете глупости за ангренажите. 120 хиляди или 5 години дават на жтд-то за ангренаж.
    Всяка кола има различен период за обслужване !
    Кои точно са "глупостите"

    Колко според теб е пробега или времето за 147 1.6 105к.с?

    Посочи и източника на който се позоваваш.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Здравей колега!!! Надявам се всичко да е наред след събирането на главата. Но както каза колегата отгоре, премерете компресията, че има не малка вероятност да имаш сплескани канали на сегментите. А вие не сте сваляли буталата за оглед. Успех и дано всичко да е наред.
      Alfa Mito 1.4
      156 2.0 155 ex
      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

      Comment


      • #18
        Истината е че всеки ги сменя когато прецени че е момента. Риска е да не сложи нов, който е по- лош от стария в момента. И да се сменят всички ролки и помпа. И ремъка да е обтегнат както се полага.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          В Е-learn пише 120К или 3 г.

          Явно ремъкът е бил менте, ако не е причината в нещо друго.
          В аутодата пише 60к. или 3 години, все тая, има и един тънък момент, че ремъците си имат ДОТ като автомобилните гуми. Шанса колкото е по стар модела на колата, да попаднеш на някой възрастен ремък не е малък.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
            Здравей колега!!! Надявам се всичко да е наред след събирането на главата. Но както каза колегата отгоре, премерете компресията, че има не малка вероятност да имаш сплескани канали на сегментите. А вие не сте сваляли буталата за оглед. Успех и дано всичко да е наред.
            Дано.Ще видим компресията как е.Мисля,че са оравили някакъв бегъл оглед на буталата ,понеже имахме съмнения за по големи щети,но не съм сигурен.
            Поздрави!
            'You cannot be classed a proper petrol head until you have owned an Alfa Romeo' -Jeremy Clarkson

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от GeorgiIvanov147 Покажи съобщение
              Дано.Ще видим компресията как е.Мисля,че са оравили някакъв бегъл оглед на буталата ,понеже имахме съмнения за по големи щети,но не съм сигурен.
              Поздрави!
              Е майсторът като свали главата не погледна ли буталата не клопат???

              ---------- Post added at 07:08 ---------- Previous post was at 07:07 ----------

              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              В аутодата пише 60к. или 3 години, все тая, има и един тънък момент, че ремъците си имат ДОТ като автомобилните гуми. Шанса колкото е по стар модела на колата, да попаднеш на някой възрастен ремък не е малък.
              В Аутодатата е така, но в юзер менюала е 120к за Ricambi Originali

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Е майсторът като свали главата не погледна ли буталата не клопат???

                ---------- Post added at 07:08 ---------- Previous post was at 07:07 ----------


                В Аутодатата е така, но в юзер менюала е 120к за Ricambi Originali
                Обяснявам отново на "клавиатурните майстори", които черпят основно информацията от книжките на колите си или непроверено инфо в интернет , ангренажа на спарка се сменя на 60000км или 3 години. Навремето по предписание е било повече но по спомен 2006 или 2007 ма година това нещо е коригирано с официален бюлетин от Алфа Ромео. Затова е хубаво да се ползват последните версии на сервизните програми, защото тия неща се актуализират своевременно Затова после има подобни теми.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #23
                  И къде може да се прочете официалния бюлетин?
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    И къде може да се прочете официалния бюлетин?
                    Ми реално това засяга сервиза който ти обслужва колата, теб лично не Инак ползвайте "чичо гугъл" има го и там дори. Пишеш AR TBN1106 и излиза необходимото инфо. Дори и снимка има

                    PS. http://www.alfaowner.com/Forum/1647138-post2.html пост
                    Attached Files
                    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 16:04.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #25
                      Предполагам, че го пращат само на официални сервизи на Фиат.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        До момента за всички коли от различни марки, които съм имал съм се придържал към грубото но добро правило - смяна на около 60К.
                        Леко се учудих, когато в Еlearn прочетох, че за АР дават 120К.

                        Така или иначе минавам под 10 К годишно и ако ще да дават смяна на 1000К, това не ме касае.

                        А за останалите - вие си решавате.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          До момента за всички коли от различни марки, които съм имал съм се придържал към грубото но добро правило - смяна на около 60К.
                          Леко се учудих, когато в Еlearn прочетох, че за АР дават 120К.

                          Така или иначе минавам под 10 К годишно и ако ще да дават смяна на 1000К, това не ме касае.

                          А за останалите - вие си решавате.
                          Аз имам подробно ръководство за обслужване на Алфа и там пише- ангренажен ремък на 120 000 км. за години не се споменава нищо, същото го пише и за Крайслера.
                          За пистовия ремък пише да се проверява визуално и ако има нужда да се смени.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Колеги блаходаря за мненията,колата е готова ,като я взех от майстора тракаха повдигачи мисля,но той каза ,че е временно докато се напълнят с масло (не разбрах точно)иначе компресията си е на ниво,върви повече от преди и звука е по-плътен и повече ръмжи(с спортно крайно съм).Това е за сега после ми предстой пътуване до София,ще видим как ще се държи.
                            'You cannot be classed a proper petrol head until you have owned an Alfa Romeo' -Jeremy Clarkson

                            Comment


                            • #29
                              60000км, за да няма после: Скъсах ремък, ама що така? Ама явно е фалшив... Фалшива гума, с плат в нея? Не звучи сериозно. Това е материал, който е подложен на постоянно натоварване, различни условия и затова понякога се получва така, че се къса преждевременно, а не защото е "фалшив". Мисля, че е по-добре да дадете 30-40лв за нов ремък и да спите спокойно, отколкото 500+ лева за ремонти и нови двигатели.
                              www.t-auto.bg

                              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                              Comment


                              • #30
                                Мен километрите не ме притесняват, правя точно 10 000 на година. Въпроса е, че ми идва малко нанагорно да сменям всичко на 3 години. Може ли да се смени само ремъка, без ролките и помпата?

                                Comment

                                Working...
                                X